O MOSiR - tekst łatwy do czytania (ETR)
Ten tekst jest łatwy do czytania i zrozumienia.
Taki tekst nazywamy ETR.
Kim jesteśmy
Nazywamy się Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach.
Możesz mówić o nas MOSiR.
Działamy w Mysłowicach od 1978 roku.
Pomagamy mieszkańcom dbać o zdrowie i kondycję.
Co robimy
Organizujemy mecze i zawody sportowe.
Prowadzimy zajęcia sportowe dla dzieci i dla dorosłych.
Pomagamy szkołom organizować zajęcia sportowe dla uczniów.
Dbamy o boiska i hale sportowe w mieście.
Przygotowujemy atrakcje sportowe na lato i zimę.
Nasze budynki
Mamy Halę Widowiskowo‑Sportową.
Hala jest przy ulicy Bończyka 32 w Mysłowicach.
Mamy salę sportową przy ulicy Jasińskiego.
Mamy salę sportową przy ulicy Powstańców.
Mamy salę sportową przy ulicy Piastów Śląskich.
Nasze obiekty sportowe na dworze
Mamy kompleks sportowy w parku Promenada.
Mamy kompleks sportowy przy ulicy Gwarków.
Mamy kompleks sportowy Wesoła.
Mamy kompleks sportowy Paderewskiego.
Woda i odpoczynek
Mamy Park Słupna.
Mamy Ośrodek Sportów Letnich Słupna.
Mamy kąpielisko Hubertus.
Zima
Zimą mamy lodowisko.
Na lodowisku możesz jeździć na łyżwach.
Jak do nas napisać lub zadzwonić
Nasze biuro jest w Mysłowicach przy ulicy Bończyka 32.
Możesz do nas zadzwonić.
Możesz wybrać numer telefonu: 32 31 71 802
Możesz też wybrać numer telefonu: 32 22 22 058
Możesz do nas napisać wiadomość e‑mail.
Nasz adres e‑mail to: sekretariat@mosir.myslowice.pl